Saya ada ibu yang hebat. Sangat Hebat. Super-duper cool !

Orang lain, birthday ibu dia, wish awal-awal. Letak dalam blog, fb segala bagai, kan? Lagi-lagi bulan Mei ni hari Ibu.

Saya?

Birthday ibu saya dah lepas 8 hari yang lalu dah. -.-'

Umi cantik macam bunga, eh, tak, lagi cantik dari bunga :)

Saya tak wish lagi dekat blog dan fb -_-". Dekat ibu saya mesti la dah :P. Walaupun dengan sebaris ayat, 

"Umi, Happy Birthday :)" *Dengan muka malu-malu tunduk-tunduk* Sebab tahun ni, takde hadiah gempak macam selalu. Kiss dekat pipi je ade.

Umi, 
you know kakak memang sangat tak pandai berkata bermadah kan? 
you know kakak memang tak pandai show feeling dia kan?

walau DNA ramah umi tak jatuh pun dekat kakak,
walau genetik baik dan lembut hati umi tak tumpah dekat kakak,

tapi you know me well enough kan umi?

Umi, 

Selamat Hari Lahir,
Selamat Hari Ibu,
Selamat Hari Guru,
Selamat Ulang Tahun Umi&Abah

Kakak sayang Umi sangat-sangat :)

Syukran Ya Allah, kurniakan ibu terhebat untuk saya :)

Nota kaki 1: Saya tadek hadiah macam tahun2 sebelum ni, tapi kami pergi Langkawi baru-baru ni, kira hadiah la jugak tu kan =_="
Nota kaki 2: Saya patah kaki tahun ni sebab adik lelaki saya takde. Kena tunggu dia balik bulan 8 baru boleh beli hadiah.

Nota kaki 3: Umi saya nak La Gourmet. :P

*credit pic:Mr.Google

Comments

Popular Posts