.Heart Talk.


Allah's timing is perfect in every matter. We don't always understand the wisdom behind it, but we have to learn to trust it - Dr. Bilal Philips

Thursday, August 29, 2013

Tepung Kek Segera pelbagai perisa

Alhamdulillah. Kini tepung kek segera Rohana Bakery di datangkan dengan pelbagai perisa.

Coklat.
Strawberry.
Oren.
Keladi.
Pandan.
Vanila
Red Velvet
Mocha

Harga RM 13 sebekas.
Tiada GST dikenakan.

Harga istimewa menanti pembeli dengan jumlah 10 bekas dan ke atas.

Tepung kek segera yang sangat mudah untuk dibuat. Dengan cara cara yang disediakan. Anda tidak perlu lagi membeli kek dengan harga yang mahal jika anda kini mampu lakukannya sendiri. :)

Hubungi kami jika berminat:
SMS/Call/Whatsapp
013-201 4785
Layari fb kami:
Rohana Bakery
(Klik link di atas)

Projek lepas raya

Kalau raya, projek kuih raya.
Lepas raya, projek roti raya.
#Ehh. Hihi

Hikayat cuti panjang

Bismillah

Salam Syawal

Lama rasanya tidak menjengah ke sini. Bukan tahap sawang dah ni, gua dah agaknya. Hihi. Tinggal beberapa hari saja lagi untuk menamatkan cuti panjang. Sungguh, cuti 3 bulan terasa sangat singkat.

Pertama kali rasanya cuti panjang macam tak cukup. Tak seperti selalunya yang biasanya di penghabisan cuti ni rasa tak sabar sangat dah nak balik kampus.

Tapi apa apa pun, pengalaman tu sangat berharga. Tambah tambah cuti kali ni adik beradik cukup. Full house sungguh. Lagilah, moment tu rasa lebih bermakna.

Momentum perlu diteruskan laju lepas ni, untuk menghadapi hari depan yang penuh cabaran.

Ehh, panjang pulak bercerita dan celoteh. Hehe. Bagi yang masih belum lagi menghabiskan puasa 6. Dah boleh start gear marathon dah ni. Cepat cepat
Kejar. Fadhilatnya sangat besar.

Minal aidil wal faizin
Kullu am wa antum bikhair
Taqabballahu minna wa minkum.

'Zahra Ameerah'