#Day Two

Nine things about yourself.

Aduhh, part ni yang saya rasa payah ni. Amende nak cite sampai 9 ni?

1. Emm, seriusly sangat teringin nak pergi bermusafir ke negara orang. Bukan berholiday. Tapi berjalan melihat bumi Allah. Tak nak pergi ramai-ramai, berdua dah cukup. Nak sangat tidur dekat masjid. Jimat kan?

2. Saya banyak sekolah. Sekolah menengah ada 4. Banyak kan? ke ada lagi yang lagi banyak? =.=

3. Kawan saya kata saya kasar, keras dan aci redah. Kawan sorang lagi kata saya ayu dan lembut. Err, mana satu betul entah. :D

4. Hidup saya tak selalu cerah macam langit, kadang-kadang mendung jugak. Ala, korang pun camtu jugakkan?

5. Ustazah Rosnah (sekolah rendah) cakap, "Awak baca quran laju-laju ni macam kereta api ni kenapa? Siapa kejar awak?" Hehe

6. Saya suka berfikir. Kadang-kadang macam luar alam pun ada jugak.Aish, luar kotak ke luar alam? -.-

7. Dalam kelas Bahasa Arab, darjah 4, saya kena baling dengan kapur. Tepat kena dahi. Lepas tu kena keluar kelas. Sebab, bercakap time ustaz mengajar. Hehe. Saje cari pasal, kan dahh. Tapi, ustaz tu memang best!

8. Tempat pertama terima tarbiyah tu tempat yang paling kita ingat, ada kawan saya cakap. Memang betul pun. Sebab tu sayang dekat kawan-kawan tu pun sayang dia lain. Lain sangat. :) Oh, rindu mereka T_T

9. Soalan paling susah nak jawab, apabila ditanya cita-cita awak apa. Mesti saya diam dan senyum. Eh, yeke senyum, macam sengih je ^_______^

Ehh, dah habis? Macam tak cukup la pulak. teheeee -____-"


Nota kaki 1: Makcik muda saya dah makin kurus & cantik pakai Premium Beautiful. Hehe. Seronok seronok. 
Nota kaki 2: Siapa yang berminat nak tahu pasal bisnes. Pendapatan mencecah RM 200k SEBULAN. Wah wah.

Nota kaki 3: Jangan lupa juga, doakan buat mereka yang ditimpa ujian tanah runtuh baru-baru ni. Walau sebaris pun doa anda.
 


Pasal Premium Beautiful atau bisnes hebat:
ZAHRA 0132682641

Comments

Popular Posts